Μπράβο σε όλους τους μαθητές του Νομού Βοιωτίας για την συμμετοχή τους στον 86ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025. Διπλά συγχαρητήρια σε όσους διακρίθηκαν και εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους στην επόμενη φάση του διαγωνισμού! Μπράβο παιδιά! Δουλάψατε! Προετοιμαστήκατε! Τολμήσατε να πάρετε μέρος και να αναμετρηθείτε με όλο την σκέψη σας!
Ανάμεσα σε αυτούς που πήραν το εισιτήριο και τρεις μαθήτριες του σχολείου μας από την Α΄Λυκείου που προκρίνονται στην επόμενη φάση του διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Ο “Ευκλείδης” θα διεξαχθεί το Σάββατο 17-1-2026 στις 09.00-12.00 στα εξεταστικά κέντρα που θα οριστούν σε συνεργασία με την ΔΔΕ Βοιωτίας.
ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ














